Jeżeli jesteś zainteresowany zamówieniem śniadań, dostarczanych do obiektu – zapytaj przy rezerwacji.
Kontakt i rezerwacja
Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Szanowni Goście,
Kierując się troską o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, pragniemy poinformować, że w naszych obiektach zostały wdrożone zasady bezpieczeństwa, spełniające wszystkie wytyczne ogłoszone przez Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 28 kwietnia 2020 roku, jak również obowiązki nałożone przez Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 roku. Dokładamy wszelkich starań, abyście mogli cieszyć się bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym obiekcie!
Po każdym pobycie pokoje są wietrzone i dezynfekowane z wykorzystaniem ozonatora. Dzięki niemu dochodzi do eliminacji zapachów organicznych, usuwania bakterii, pleśni, wirusów i innych patogenów, które znajdują się w powietrzu.
Dysponujemy własną pralnią z wysokimi zasadami bezpieczeństwa sanitarnego.
Po każdym pobycie pokoje hotelowe są wietrzone przez co najmniej 30 minut i dezynfekowane przed każdym nowym pobytem.
Wszystkie pokoje dla Gości przygotowywane i sprzątane są z zachowaniem niezbędnych procedur i zasad bezpiecznej obsługi Gości.
Wszystkie powierzchnie w pokoju dezynfekowane są specjalnymi środkami odkażającymi.
W każdym pokoju znajdują się środki dezynfekujące do rąk wraz z instrukcją prawidłowego ich użycia.
Każdy pracownik przestrzega procedur bezpiecznej obsługi Gości, zgodnie z narzuconymi wytycznymi.
W apartamencie istnieje możliwość dostawienia łóżeczka i krzesełka dla małego dziecka. Zapotrzebowanie należy zgłaszać w momencie rezerwacji.
Dla stałych klientów zniżki przy rezerwacji telefonicznej u rezydenta. Zniżki nie obowiązują w okresie świąt i sylwestra.
W przypadku przyjazdu większej ilości osób prosimy o kontakt z Rezydentem w Zakopanem
Dodatkowo pobierana jest opłata miejscowa na rzecz Urzędu Miasta. Wynosi ona 2,00 zł od osoby za każdy dzień pobytu.
Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, kończy się o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
Rezerwacji można dokonywać elektronicznie lub telefonicznie. Dopiero po wpłaceniu 30% zadatku rezerwacja będzie potwierdzona. W przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. Wpłacający otrzyma potwierdzenie poprzez e-mail.
W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie 7 dni przed datą przyjazdu zadatek nie podlega zwrotowi. Pozostała kwota płatna jest na miejscu gotówką w dniu przyjazdu.
Na czas pobytu w obiekcie noclegowym istnieje możliwość otrzymania Karty Tatrzańskiej uprawniającej do uzyskiwania zniżek, rabatów i innych korzyści u Partnerów współpracujących z Organizatorem Programu Karta Tatrzańska. Kartę otrzymuje się po uprzednim wpłaceniu kaucji zwrotnej w kwocie 50 zł. Szczegóły akcji są dostępne na stronie: www.kartatatrzanska.pl
W naszych obiektach ciepłą wodę oraz ogrzewanie zapewnia Geotermia Podhalańska.
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.OK