REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

przez Anna Domurat prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Domurat

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług, w tym rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w obiekcie Ballada w Zakopanem.

  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi jest:

    • Anna Domurat
    • ul. Sobieskiego 8/8, 44-100 Gliwice
    • NIP: 6312194448
    • E-mail: kontakt@chata-zakopane.pl
    • Tel.: +48 606 57 84 81
    • Adres obiektu: Chramcówki 12a, 34-500 Zakopane

II. REZERWACJA I PŁATNOŚCI

  1. Rezerwacji można dokonać:

    • poprzez system rezerwacji online na stronie internetowej
    • telefonicznie
    • mailowo
  2. Warunki płatności:

    • Zaliczka w wysokości 30% wartości rezerwacji płatna w ciągu 3 dni roboczych od dokonania wstępnej rezerwacji
    • Pozostała kwota płatna w dniu przyjazdu przy zameldowaniu
    • W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej – 100% płatności z góry
  3. Dane do przelewu:

    • Nr konta: PL 60 1140 2004 0000 3702 6938 3363
    • Tytuł: [termin pobytu, nazwisko]

III. REALIZACJA USŁUGI

  1. Maksymalny czas realizacji usługi: do 24 godzin od momentu potwierdzenia rezerwacji.

  2. Doba hotelowa:

    • Rozpoczęcie: godz. 15:00
    • Zakończenie: godz. 11:00

IV. REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Reklamacje można składać:

  2. Termin rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

  3. Polityka zwrotów:

    • W przypadku odwołania rezerwacji na co najmniej 21 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu – zwrot zaliczki w całości
    • Zwrot zaliczki nie dotyczy oferty bezzwrotnej
    • Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator danych osobowych:

  2. Cele przetwarzania danych osobowych:

    • Realizacja procesu rezerwacji
    • Świadczenie usług noclegowych
    • Wystawianie dokumentów sprzedaży
    • Rozpatrywanie reklamacji
    • Wyjaśnianie okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu
  3. Zakres przetwarzanych danych:

    • Imię i nazwisko
    • Adres zamieszkania
    • Numer telefonu
    • Adres e-mail
    • Dane do faktury (w przypadku żądania faktury)
  4. Podstawa prawna przetwarzania:

    • Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy
    • Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
    • Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora
  5. Prawa osoby, której dane dotyczą:

    • Prawo dostępu do treści swoich danych
    • Prawo do sprostowania danych
    • Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
    • Prawo do ograniczenia przetwarzania
    • Prawo do przenoszenia danych
    • Prawo wniesienia sprzeciwu
    • Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
  6. Okres przechowywania danych:

    • Dane przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
      • posprzedażowej obsługi klientów
      • zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
      • wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych)
  7. Odbiorcy danych:

    • Upoważnieni pracownicy administratora
    • Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora:
      • System rezerwacji online Hotres.pl (LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński)
      • Dostawcy usług IT
      • Podmioty świadczące usługi księgowe
      • Operatorzy płatności online
  8. Zabezpieczenie danych:

    • Administrator zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych
    • Stosowane są szyfrowanie oraz anonimizacja transmisji danych
    • System jest regularnie testowany pod kątem bezpieczeństwa
    • Zapewniona jest ciągła poufność, integralność i dostępność danych
  9. Przekazywanie danych do państw trzecich:

    • Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy)
  10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:

    • Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
  11. Zgoda na marketing:

    • Opcjonalna zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga wyraźnego zaznaczenia odpowiedniego pola podczas procesu rezerwacji
    • Zgodę można wycofać w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@chata-zakopane.pl
    • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
  12. Prawo do skargi:

    • Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
    • Skargę można złożyć w szczególności gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
  13. Obowiązek podania danych:

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rezerwacji i świadczenia usług noclegowych
    • Niepodanie danych uniemożliwi realizację rezerwacji
  14. Aktualizacja polityki:

    • Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności
    • Zmiany będą publikowane na stronie internetowej
    • O istotnych zmianach użytkownicy będą informowani drogą elektroniczną

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2025r.